Iubiti-l pe Isus!!!

Anunt!!

Daca vreti sa votati, logati-va sau dati din scroll-ul mouse-lui in jos-dreapta si votati dupa preferinta dvs.

luni, 2 mai 2011

Cine nu a facut inca legamant Cu Domnul!!!


           Cine nu a facut inca Legamant Cu Domnul Nostru Isus !!!  
     Te rog  Primeste-l pe Domnul Isus in viata ta ca Domn si Mantuitor! si  fi cu Domnul in fiecare secunda,in fiecare minut,in fiecare ora,in fiecare zi,in fiecare saptamana,in fiecare luna,in fiecare an! Domnului sa ne rugam  si sa venim la El cu Bucurie si veselie fiindca El este Bun si drept,,sa aducem cantari inaintea Lui, sa vorbim din Psalmi ,sa ne rugam Domnului neincetat si sa ne hranim in fiecare zi cu cuvantul Lui,sa ducem o viata de crestin.Ce frumos sa iti petreci viata alaturi de Domnul !Cine nu l-a primit pe Domnul si nu il cunoaste inca pe Domnul ,ma rog pentru el sa vina la El si  sa il cunoasca si sa mearga pe Calea Lui si sa se faca copil al Lui Dumnezeu ,fiindca  ne asteapta o mare mostenire  sus in ceruri ,sa fim cetateni ai imparatiei Lui Dumnezeu! Slavit sa fie Domnul Nostru !Glorie Domnului!O ce Dumnezeu bun avem !Dumnezeu ne-a iubit de cand a intemeiat lumea dar noi nu l-am ascultat ,noi oamenii am ales si alegem poftele lumesti,dar daca constietizam ca Dumnezeu ne vrea alaturi de El  fiindca Dumnezeu atat de mult ne-a iubit si ne iubeste fiindca a dat pe singurul Lui Fiu pentru noi,ca noi sa avem viata vecnica.Dragii mei cititori ,va indemn,daca nu ati facut inca legamant cu Domnul Isus , veniti la Biserica Lui Hristos si faceti legamant cu Domnul ,sa fiti botezati si umblati pe Caile Lui Dumnezeu fiindca venirea Domnului este aproape .Ma intreb eu oare cand va veni sfarsitul,bineinteles ca stie numai Tata-l cand va veni,dar cand va veni, si se va intimpla cum s-a intimplat in Sodoma si Gomora ,si noi nu suntem intorsi inca la Domnul si ne gaseste Domnul in poftele lumesti!ce vom face ? vom arde in focul vecnic !Dragii mei !va indemn eu Marinica sa veniti toti la Dumnezeul cel Viu si Cel Adevarat ,cititi cuvantul Lui in fiecare zi ,cuvantul Lui sa Fie o Hrana pentru voi!Fiindca Dumnezeu ne vrea alaturi de El! Sa va spun o povestioara despre viata mea.Eu am fost lautar ,am cantat la nunti timp de 25 de ani in lume,acolo au fost tentatiile foarte mari ,stiti ce am spus eu?nu este nimeni  ca mine!dar m-am inselat amarnic fiindca l-am uitat pe Dumnezeul Meu ,nici nu il cunosteam prea bine pe Creatorul care m-a modelat! si dupa cum am scris in marturia de mai sus ati vazut ce lucrari frumoase are Dumnezeu!Cum Dumnezu mi-a mai dat o sansa de a trai si m-a scos din Valea Mortii ,si cum fetita mea este acum sanatoasa datorita Lui!Glorie Lui! de aceea va indemn din toata inima mea sa il cunoasteti si sa veniti la Domnul!Sa dea Domnul sa ne intalnim acolo sus in ceruri toti! dar daca vrem sa fim alaturi de Dumnezeu ,trebuie sa facem  ce ne-a lasat in cuvant ,trebuie sa citim din Noul Testament de la Matei si pana la Apocalipsa sa vedem ce ne-a spus EL sa facem si sa indeplinim ?Numai asa vom avea parte de viata vecnica ,unde acolo nu va mai fi tristete ,suparari,certuri etc...acolo va fi numai bucurii si toti vom canta Domnului Nostru si vom fi cei mai fericiti ! 

Niciun comentariu: