Iubiti-l pe Isus!!!

Anunt!!

Daca vreti sa votati, logati-va sau dati din scroll-ul mouse-lui in jos-dreapta si votati dupa preferinta dvs.

marți, 3 mai 2011

Marturie vie!


[fam pitigoi]..''Cât despre mine eu şi casa mea vom sluji Domnului! Iosua 24:15''



Pacea Domnului Isus!, ma numesc Marinica sunt admnistratorul acestui blog daca Domnul va pune pe inima sa va rugati pentru noi  fiindca avem nevoi de rugaciuni aduse in fata Domnului!  as vrea sa va povestesc cum a lucrat Dumnezeu in viata mea si in familia mea.m-am  nascut in anul 1970 provin dintr-o familie de ortodoxi,cand am avut 24 de ani,adica in anul 1994 parintii mei au chemat un zugrav sa ne zugraveasca camerele,acel zugrav a vazut o biblie la mine in camera si m-a intrebat daca citesc biblia , eu am spus ca da,acest om era crestin si se ducea la adunare duminica, atunci mi-a facut  invitatie sa ma duc impreuna cu familia lui la biserica la adunare .Am fost la biserica  unde mi-a placut foarte mult ,acolo am cantat ne-am bucurat foarte mult ,fratii s-au rugat pentru mine ...  dar ce s-a intimplat, am renuntat imediat la Dumnezeu fiindca poftele lumesti m-au atras mai mult decat sa nerg pe Calea Domnului am ales viata lumeasca in continuare  .Dar Dumnezeu a lucrat dupa ani si ani iar  la varsta de 39 de ani acum  incepe  marturia vie  cum am venit si m-am intors eu la Domnul si am facut legamant cu El slavit si glorificat sa fie Domnul Nostru Isus! prin ce metode a lucrat Domnul pentru a veni la El si a ma face copi al Lui!slavit sa fie Domnul! .: Am o fetiţă de 2 ani si 4 luni Simona-Ioana, care este diagnosticată cu talasemie. Calvarul nostru a început de fapt in 2009  înainte de a se naşte fetiţa, mai exact pe 1 februarie 2009 am fost sa cant la nunta fiindca meseria mea este lautar si asta o practic de 25 de ani pe la orele 23 m-a luat o durere foarte mare de spate si nu am mai putut  sa  stau sa cint in continuare la nunta unde am luat o masina si m-am dus direct la spitalul din campulung muscel,unde am ajuns la ora 1 ,am fost la medicul de garda unde m-a intrebat de unde vin de la ora aceea unde eu i-am spus ca de la nunta fiindca am cantat cu acordeonul ,iar doctora  mi-a spus ca nu este nimic grav ,mi-a facut o injectie cu agolcalmin si mi-a dat o reteta ca sa o cumpar ,unde am plecat bucuros ,am fost la o farmacie deschisa non stop si am cumparat reteta ,si am plecat acasa ,nu am stat mult acasa unde  la ora 4 dimineaţa am chemat salvarea si m-a dus de urgenta   la spitalul din Campulung Muscel, aici m-au ţinut o săptămână fără să îmi găsească diagnosticul spunandu-mi ca am piatra la rinichi,tin sa mentionez ca la acest spital nu are sectie de urologie ,dar din start au si pus diagnosticul care de fapt nu era acest diagnostic ,nu mâncam, urinam cheaguri de sânge, ajunsesem o legumă, după o săptămână am fost transferat la spitalul Panduri [burghele]din Bucureşti fiindca starea mea era din ce in ce foarte  inrautatita , după încă o săptămâna aici unde doctorii n-au putut face nimic fiindca au vazut ca am infectie foarte mare  m-au transferat la institutul Matei Bals tot din Buc.. unde m-a bagat la tomograf pentru a vedea clar ce boala am. Doctorii de aici au spus sotiei mele ca nu se mai poate face nimic sa pregateasca hainele de inmormantare fiindca infectia a intrat in singe 80 la suta in organe si am facut septicemie deoarece am facut infarct renal si mi-a explodat rinichiul drept si l-a atins si pe celalalt rinichi, dar starea mea era  foarte rea, în acest timp pe data de 17 ferbruarie 2009 s-a născut fetiţa eu eram inca in spital la perfuzii la terapie intesiva unde  ma luptam sa traiesc , , soţia mea fiind în tot acest timp lângă mine a stat cu fetita doare 3 zile si a iesit repede cu fetita din spital   din cauza stării grave în care eram. Nu mă puteam deplasa, nu am putut să îmi văd  copilul fiindca eram la terapie intesiva unde doctorii se straduiau sa faca tot posibilul sa ma tina in viata eu eram la perfuzii . De la Matei Bals m-au transferat la spitalul Carol Davila tot in stare de urgenta dupa o luna de zile , aici diagnosticul a fost crunt: insuficienţă cronică renală (am ramas doar o jumatate de rinichi functionabil), tromboza vene renale, factor Vleiden.si ulcer varicos la gamba stinga  Dumnezeu mi-a dat putere şi gândul că îmi voi vedea curând fetiţa m-a întărit şi mai mult; Sotia mi-a adus-o la spital cu toate ca nu avea voie sa intre in spital cu ea fiind asa de micuta si in acel  spital era o epidemie de microbi foarte mare.Cand am vazut-o pe fetita mea  era aşa micuţă că îmi era frică s-o ţin în braţe fiindca nu mai aveam putere sa o tin fiindca nici macar un mar in mana nu mai puteam sa tin ,eram foarte slabit si dupa o luna si jumatate de stat in spital la terapie intesiva,atat m-am bucurat ca am vazut-o fiindca mi-o imaginam cum ar fi aratat fetita mea si in sfarsit slava Domnului am vazut-o ,era atat de frumoasa fiindca m-a bufnit plinsul ,eram tare emotionat deoarece va imaginati toti tatii se duc la sotiile lor la spital  cand nasc sotiile lor si le ofera  flori etc..iar eu eram la perfuzii  si ma zbateam intre viata si moarte si la mine a fost invers,fetita mea a venit la mine la spital.Vedeti dvs Dumnezeu este intodeauna cu noi EL asteapta si sta tot timpul cu mana intinsa  sa venim  la El ,Dumnezeu sta mereu cu mana intinsa si ateapta sa ne prinda de mana ,totul depinde de noi oamenii  pentru ca noi sa venim la Dumnezeul cel Viu ,cel adevarat si cel vesnic  ,unde este cel mai placut si minunat decat pe calea Domnului! Dumnezeu a fost cu mine in tot acest timp,pe cand eram pe patul de moarte am inceput sa ma rog Domnului si am spus asa:Doamne tu esti doctorul cel mare ,te rog frumos Doamne ajuta-ma Doamne si atinge-te de mine si te rog Doamne da-mi insanatosire ,Doamne!tu esti Doctorul Cel Mare!nu este nimeni ca tine ,tu daca vrei ma poti vindeca cum ai vindecat leprosii si pe multi bolnavi,Doamne fa-ma sanatos si pune-ma pe picioare fiindca nu mai pot merge nici macar 15 pasi din cauza bolii pe care am, fiindca am facut complicatii mari si promit Doamne ca ma pocaiesc de pacatele care le-am facut inaintea ta si ma fac copil al tau si vin la credinta crestina pe tot parcursul vietii mele! fiindca am uitat de tine in tot acesti ani!  Am crezut că ce a fost mai rău a trecut, chiar dacă lunar mă duc la control la Bucureşti şi urmez tratament.Am crezut ca toate nenorocirile s-au terminat dar nu a fost asa.  Când avea 6 luni fetiţa era foarte bolnava ,anemica,nu stiam ce are fetita!am fost cu ea la doctor si a fost internata în spital la Bucureşti cu sotia unde i s-a pus diagnosticul de anemie feripriva, infecţie urinara cu germene necunoscut şi retard motor minor. Au fost momente grele pe care cu ajutorul Domnului le-am depăşit, când ne-am prezentat la control la 9 luni părea că totul este în regulă, cu toate că hemoglobina era tot mica i-am făcut din nou analizele tot la Bucuresti unde i s-a confirmat de fapt diagnosticul de talasemie. Atunci am inceput sa ma rog Domnului,si am spus Doamne care tu esti Doctorul cel mai mare ,nu este nimeni ca tine te rog Doamne fa tu ca fetita mea sa nu aiba talasemia majora,fiindca acest fel de talasemie majora trebuia sa o ducem in fiecare saptamana in bucuresti la spitalul fundeni pentru a ii baga sange in organism pentru tansfuzii de sange ,si am spus! ,Doamne faci tu cum vrei ,viata fetitei mele  o pun in mainile Tale Doamne!.Sa va spun ceva ,atat avem un Dumnezeu atat de minunat si bun , slavit sa Fie Numele Lui! fiindca s-a ocupat de ea chiar Directorul de pediatrie al spitalului fundeni profesor doctor universitar Arion Constantin ,Domnul sa il binecuvanteze fiindca Domnul a lucrat prin acest doctor minunat,Am stat 3 luni de zile de i-a facut analize peste analize la spitalul Fundeni si am asteptat rezultatele cu sufletul la gura. Cand ne-am dus sa luam rezultatele analizelor la spital  am aflat ca fetita  are talasemie usoara,adica nu este asa de grav doar ca ii trebuie o alimentatie foarte buna, va dati seama cand am auzit aceasta veste minunata am plins de bucurie si am slavit pe Domnul ,de atunci povestesc pe oriunde ma duc ce Dumnezeu minunat avem si cat de bine este cu Domnul!nu imi va tacea gura,Domnul sa ne ajute !ca pina la capat sa ne petrecem viata cu Domnul!Aleluia!  Dumnezeul nostru a mai facut inca o minune foarte mare in familia mea,prima a fost ca m-a scapat Domnul  din aceea septicemie in care nici doctorii nu credeau ca mai scap cu viata,si a doua minune foarte mare este cu fetita. :Pe cand eram pe patul de spital cu perfuzii la mina si fiind la terpapia intesiva am inceput sa ma rog: Doamne tu esti doctorul cel mare daca ma pui pe picioare si ma intorc acasa impreuna cu sotia si copilasul meu iti promit ca o sa ma fac crestin si o sa fac legamant cu fiul tau Domnul Nostru Isus si ma pocaiesc de toate pacatele mele ce le am si ma predau in mainile Tale, intr-adevar Domnul m-a pus pe picioare m-a scos din valea mortii si cand am ajuns acasa impreuna cu sotia si fetita, m–am pocait am inteles si am invatat cuvantul Domnului si cu voia Lui am facut legamant cu Domnul!si sotia mea s-a botezat si a facut legamant cu Domnul laudat sa fie Domnul! . Acum ma duc la control periodic din trei in trei luni la spitalul Carol davila din Bucuresti fiindca am ramas cu o jumatate de rinichi si am tromboze renale, factor v leiden si ulcer varicos la gamba stanga, dar sa stiti ca viata mea mi-am pus in mainile Domnului si datorita Domnului sint acum in viata aceasta pentru a opta si a face parte de viata vecnica ,aceasta viata este una trecatoare dar cel mai important este sa il primim pe Domnul Isus sa ne botezam adica sa facem legamant cu El si sa facem ce ne spune cuvantul!sa fim copii ai Lui Dumnezeu pentru a avea viata vecnica! 

Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El, sa nu piara ci sa aiba viata vesnica. Ioan 3:16

Sa ne incredem in Domnul si sa faca Domnul ce voieste cu noi amin.  Atat cate zile le am de la Domnul vreau sa il propovaduiesc si sa il slujesc ca copil al Lui si vreau sa spun lumii in gura mare ce Domn minunat avem!!!si cat de Bun Este Dumnezeul Nostru slavit sa Fie Numele Lui in veci de veci ,Glorie Lui !Asta este o mica parte din povestea mea . Si va doresc ca cei cine o citeste sa fie binecuvantati si sa se increada in Domnul si sa vina la Domnul,sa faca Legamant cu El cei ce nu au facut inca legamant,sa vina si sa il caute din toata inima pe Dumnezeul nostru,fiindca ne asteapta o mare rasplata in ceruri,Viata vecnica,fiindca Dumnezeu a dat pe singurul Lui Fiu pentru noi pacatosii ca sa putem fii cetateni in Imparatia cereasca,Slavit sa Fie Dumnezeu nostru in veci de veci!!! nostru nu numai ca Domnul face minuni dar sa il iubeasca si sa il primeasca pe Domnul in viata lor fiindca Domnul si-a dat viata pentru noi,ca noi sa avem parte de viata vecnica.Laudat sa fie rege al regilor!!!fiindca este cel mai frumos sa iti petreci viata alaturi de Domnul nostru!!!eu si fetita ne-am pus in mana Domn al Domnilor,Rege al Regilor!!!laudat sa fie numele Lui ,sa il slavim si sa il glorificam in veci de veci amin!!! sa  il propovaduim pe Dumnezeu nostru sa nu ne fie rusine,nu ajunge numai atat sa ne ducem doar la biserica si sa venim acasa si sa spunem ca suntem pocaiti si copii ai Lui,va indemn frati si surori si pe cei ce citesc aceasta marturie sa il slujim pe Dumnezeul nostru atat cat putem noi din Toata inima!!!  si sa nu ne taca gura ,sa il propovaduim,sa il laudam pe Domnul si sa facem dupa cuvantul Lui ,sa ne iubim unii cu altii!sa fim buni,sa iertam pentru am fi iertati...Glorie Domnului si laudat sa fie Domnuil Nostru in veci de veci Amin!


Cînd a fost chinuit şi asuprit, n-a deschis gura deloc, ca un miel pe care-l duci la măcelărie, şi ca o oaie mută înaintea celor ce o tund: n-a deschis gura. El a fost luat prin apăsare şi judecată; dar cine din cei de pe vremea Lui a crezut că El fusese şters de pe pămîntul celor vii şi lovit de moarte pentru păcatele poporului meu? Groapa Lui a fost pusă între cei răi, şi mormîntul Lui la un loc cu cel bogat, măcar că nu săvîrşise nici o nelegiuire şi nu se găsise nici un vicleşug în gura Lui. Domnul a găsit cu cale să-L zdrobească prin suferinţă... Dar, după ce Îşi va da viaţa ca jertfă pentru păcat, va vedea o sămînţă de urmaşi, va trăi multe zile, şi lucrarea Domnului va propăşi în mînile Lui."

(Isaia 53:7-10)


Un comentariu:

Unknown spunea...

Domnul sa va binecuvinteze, si ma bucur sa vad frati care marturisesc cu indrazneala minunile care Domnul le-a facut sau le face in viata lor, marturisesc Mantuirea data in dar prin jertfa Domnului Isus Hristos....stiu ca Domnul se bucura de aceasta mult mai mult, El sa lase binecuvantarile Lui ceresti si pamantesti peste tine si familia ta.