Iubiti-l pe Isus!!!

Anunt!!

Daca vreti sa votati, logati-va sau dati din scroll-ul mouse-lui in jos-dreapta si votati dupa preferinta dvs.

vineri, 29 aprilie 2011

Domnul este pastorul meu'' Psalmul 23"

Domnul este pastorul meu:
nu voi duce lipsa de nimic
El ma paste in pasuni verzi
si ma duce la ape de odihna
imi imvioreaza sufletul
si ma povatuieste pe carari drepte,
din pricina Numelui Sau.
Chiar daca ar fi sa umblu prin
valea mortii,
nu ma tem de nici u  rau,caci Tu
esti cu mine
Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie
Tu imi intinzi masa in fata potrivnicilor mei
imi ungi capul cu untdelemn
si paharul meu este plin e da peste
el
Da,fericirea si indurarea ma vor
insoti
in toate zilele vietii mele,
si voi locui in Casa Domnului pana la
sfarsitul zilelor mele Amin!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Slava, cinste, glorie, multumiri, lauda.... Domnului si Mantuitorului nostru.


Nu mai este nici iudeu, nici grec; nu mai este nici rob, nici slobod; nu mai este nici parte barbateasca, nici parte femeiasca, fiindca toti sunteti una in Hristos Isus. (Gal.3:28)